Contact Info / Websites

AIM
EvildogUK

Entry #1

My girlfriend

2007-07-29 17:28:37 by EviLDoG

Here is my girlfriend, i love her loads.

LOL just met her out one night, then went back to her place, boinked. Can't remember her name, have you seen that roll of flab on her left arm and how her chin goes?

I think it's pretty cute in it's on little way.

After i had sex anyway, she was on the outside of the bed so i was stuck between her and the wall so i had to crawl out of the bloody end of the bed and then sneak out the door. She started texting me and this is when she sent me this wonderful picture:

My girlfriend


Comments

You must be logged in to comment on this post.


fuzzfuzz

2007-07-29 18:09:44

faiiiiillll


DariusRDariusR

2007-07-29 18:45:27

Dude, that's hot as FUCK.

But seriously, fatass.


BlackW0lfBlackW0lf

2007-07-29 20:29:39

way get in there man! (yes i mean the rolls of fat)

EviLDoG responds:

Was horrid :( had to lift up her belly to go down on her


FrozenFireFrozenFire

2007-07-30 00:50:34

id fuck her earrings.. thats about it :(


HandsomeWarriorHandsomeWarrior

2007-08-05 08:23:49

She may be a looker but has she got a personality to match?


Legionnaire-XLegionnaire-X

2007-08-09 21:45:37

Oh god. Were you sober?

EviLDoG responds:

id only had a few dozen drinks :(


InsertFunnyUserNameInsertFunnyUserName

2007-08-12 22:18:50

I lost your tablet pen in your girlfriend.

Can you get it back for me?


SuperkristySuperkristy

2007-11-10 16:55:57

OMG!
Is that even Human!


nuhvok01nuhvok01

2007-11-11 14:55:47

How could you do it? No, I mean how is it physically possible for you to do that? Give me your address this way I can send you a gun to kill your self with. This way you can spare your self from the nightmares you are sure to have.


HolyGravyHolyGravy

2008-05-25 18:20:30

damn does she have any videos??????


AL3KAL3K

2008-06-04 01:41:30

LOL! good thing you put that pic on the net :D
and let everyone know!

^_^ gudstorie btw


jtm17jtm17

2008-08-31 09:13:12

ha ha you were RAT ARSED at the london meet!
i was making club music in my Mouth (beatboxing)
at u danced as everyone stared at you LOLOL
THEN U ENDED UP IN A BROTHEL?
wtf

EviLDoG responds:

Lol where did you do the club music?


sirtom93sirtom93

2008-08-31 19:03:00

I left because of you....
Not really but I felt uncomfortable around you :/

EviLDoG responds:

Erm, apologies i guess?


sirtom93sirtom93

2008-09-01 08:03:43

Yes, I do expect them. At one point though you danced infront of me, and I just thought wtf?

EviLDoG responds:

Haha, it would've been funny if you were drunk too, trust me.


The-EXPThe-EXP

2008-09-04 13:00:56

I Enjoyed you threatening to slap your wang onto the air hockey table... Not sure where you went...


jtm17jtm17

2008-09-15 16:21:26

on the stairs....